i'm OFFLINE
21DECEMBER2013

the end of the years

hye semua , sehat ? hm , esok bakal berakhirnye 2011 . apa azam baru korg ? aku plk , erk , tataulaa . ahaa , sambot new year x ? aku tak kod , tido adalah lebih baik , heh ! btw . tahunn ni terlalu byk kenangan buat aku . bkn manis , pahit oke . na d ikodkn , taon nie paleng byk masala dlm idop aku bebanding taun lpas yg malang buat aku . aku harap 2012 nnty akan jd taun paleng bmakne plak buat aku , insyaallah , dgn spm lg . mcm mcm dugaan bakal muncol . dugaan ap plk laa akn dtg taun dpn eh :( aku arap xkn byk dugaan dan tension tok aku tempuhi . aku dah taklarat na terima cabaran dry-Nya lagy .huwaaaaaaaa , aku minx maaf bebanyak kt korg kalaw ader yg terase dgn aku selama nie , biase la , manusia xsempurna kn ? em . tho je laa kod na ckp , mls na menaip , tga tadek mud ni . hm :'( ily all , HAPPY NEW YEAR yee ♥